0.00₴
Зробити замовленняКомпанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Обміняти або повернути куплений товар належної якості можна протягом 14 днів з моменту його придбання (відповідно до Закону про захист прав споживача).
Умови обміну чи повернення товару належної якості:
- наявність документів, що підтверджують факт покупки;
- товар не був у вжитку;
- цілісність упаковки товару (зовнішньої та внутрішньої) не порушена;
- маркування заводу-виробника не пошкоджено;
- на товарі відсутні механічні пошкодження (подряпини, вм'ятини, сколи, тріщини, проколи та ін.);
- товар повністю укомплектований;
- відсутні сліди користування.
Обмін або повернення товару, що відповідає вищезазначеним умовам, здійснюється за рахунок покупця. Згідно з чинним законодавством України, під час повернення товару необхідно надати паспорт.
Повернення здійснюється за рахунок Відправника.
Повернення здійснюється використовуючи транспортні послуги компанії "Нова Пошта".
Умови повернення товарів неналежної якості:
Споживач має право на заміну товару або повернення грошей, при виявленні істотних недоліків, які виникли за виною виробника товару, протягом гарантійного терміну (згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»). Якщо істотний недолік (згідно ст. 1 п. 12 Закону України «Про захист прав споживачів»):
- робить неможливим використання товару;
- виник за виною виробника і не може бути усунутий чи його усунення займе більше 14-ти днів.
Повернення здійснюється за рахунок Отримувача.
Повернення коштів:
Для повернення коштів за сплачений товар необхідно пред'явити паспорт та заповнити заяву для повернення коштів (зразок заяви надасть відповідальний менеджер). Повернення коштів здійснюється протягом 3 робочих днів з моменту після отримання та перевірки продавцем товару, отримання паспорта, квитанції про оплату товару та заяви про повернення коштів від покупця.